Onze pedicurebehandelingen

Gebruik van pedicuremotor met nattechniek

In pedicurepraktijk Wempe te Lelystad wordt gewerkt met de nattechniek pedicuremotor. Tijdens de pedicurebehandelingen wordt de behandelde plek gekoeld door middel van gedemineraliseerd water dat tijdens het gebruik van de freesmachine op de huid gesprayd wordt. Het voordeel hiervan is dat er nauwelijks tot geen branderig gevoel ontstaat. Tevens desinfecteert de spray. Zo kunt u optimaal genieten van uw pedicurebehandeling.

1e Pedicurebehandeling € 37,50

• Intake en anamnese
  • Knippen van de nagels
  • Verwijderen van overtollig eelt
  • Dunner fraisen van verdikte (mycose)nagels
  • Evt. verwijderen van likdoorns/eeltpitjes
  • Evt. behandelen van  ingroeiende nagels
  • Verzorgen van nagelomgeving
  • Inmasseren met een verzorgende voetencreme
Pedicure Wempe te Lelystad verzorgt uw voeten op een professionele manier

Vervolgbehandeling € 34,50

(vaste klanten tarief bij afspraak binnen 8 weken)

pedicure-instrumenten van pedicure Wempe te Lelystad

Behandeling van kloven

Kloven ontstaan vaak door een droge huid in combinatie met overmatige eeltvorming. Het eelt kan barsten door een constante (verhoogde) druk op de hielen tijdens het lopen. Een hielkloof kan zeer pijnlijk zijn, bloeden en zelfs gaan ontsteken.

Heeft u een staand beroep, last van een droge huid en/of draagt u vaak open schoenen of slippers, dan heeft u een grotere kans op hielkloven. Ook een afwijkende voetstand, diabetes en ouderdom kunnen een rol spelen. Bij medisch pedicure Wempe te Lelystad wordt u op vakkundige wijze van uw (hiel)kloven verlost!

kloven, eelt verwijderen, medisch pedicure, Lelystad, ProVoet
VOOR
laat kloven behandelen door de medisch pedicure
NA

Voetwratten

Een wrat wordt veroorzaakt door een infectie in combinatie met een virus. Wratten zijn besmettelijk en kunnen op een willekeurige plek op de voet aanwezig zijn.

Symptomen van een wrat

•  een verharde, oneffen structuur van uw huid
  • doorbreekt het normale patroon van uw huid
  • is meestal niet egaal van omvang
  • kan pijnlijk zijn
  • voetwratten bevinden zich vaak op drukpunten op de voet, zoals de hiel of de bal van de voet, maar kunnen ook op andere locaties van uw voet voorkomen
  • voetwratten vertonen kleine zwarte stipjes, welke worden veroorzaakt door een bloeding in de wrat ontstaan door druk.

Behandeling
om voetwratten op een effectieve manier te behandelen dient de pedicure de eeltlaag te verwijderen. Vervolgens aanstippen met een wratmiddel en afdekken met HFL dermazink.

wrat, medisch pedicure, eelt, Lelystad, pedicurepraktijk Wempe
eerst eelt verwijderen voordat begonnen kan worden met kuur
wrat, eelt, HFL, medisch pedicure, Lelystad, ProVoet
resultaat bereikt met gebruik van HFL dermazink

Duur van (basis)pedicurebehandeling ongeveer 45 minuten. Indien de werkzaamheden langer duren dan de genoemde tijd wordt voor iedere 15 minuten extra  € 10,00 berekend.

Prijzen (incl. BTW) gelden t/m 31 december 2021

het verwijderen van eelt dat pijn kan veroorzaken; verwijderen van likdoorns; nagelverzorging door op de juiste wijze knippen en frezen van nagels; behandeling van ingroeiende nagels; het voorkomen en tegengaan van ingroeiende nagels door pedicure Wempe