Onze pedicurebehandelingen

In pedicurepraktijk Wempe te Lelystad wordt gewerkt met de nattechniek pedicuremotor. Tijdens de pedicurebehandelingen wordt de behandelde plek gekoeld door middel van gedemineraliseerd water dat tijdens het gebruik van de freesmachine op de huid gesprayd wordt. Het voordeel hiervan is dat er nauwelijks tot geen branderig gevoel ontstaat. Tevens desinfecteert de spray. Zo kunt u optimaal genieten van uw pedicurebehandeling.

1e Pedicurebehandeling € 36

• Intake en anamnese
  • Knippen van de nagels
  • Verwijderen van overtollig eelt
  • Dunner fraisen van verdikte (mycose)nagels
  • Evt. verwijderen van likdoorns/eeltpitjes
  • Evt. behandelen van  ingroeiende nagels
  • Verzorgen van nagelomgeving
  • Inmasseren met een verzorgende voetencreme
Pedicure Wempe te Lelystad verzorgt uw voeten op een professionele manier

Vervolgbehandeling € 33,00

(vaste klanten tarief bij afspraak binnen 8 weken)

pedicure-instrumenten van pedicure Wempe te Lelystad

Kloven ontstaan vaak door een droge huid in combinatie met overmatige eeltvorming. Het eelt kan barsten door een constante (verhoogde) druk op de hielen tijdens het lopen. Een hielkloof kan zeer pijnlijk zijn, bloeden en zelfs gaan ontsteken.

Heeft u een staand beroep, last van een droge huid en/of draagt u vaak open schoenen of slippers, dan heeft u een grotere kans op hielkloven. Ook een afwijkende voetstand, diabetes en ouderdom kunnen een rol spelen. Bij medisch pedicure Wempe te Lelystad wordt u op vakkundige wijze van uw (hiel)kloven verlost!

kloven
VOOR
laat kloven behandelen door de medisch pedicure
NA

Duur van (basis)pedicurebehandeling ongeveer 45 minuten. Indien de werkzaamheden langer duren dan de genoemde tijd wordt voor iedere 15 minuten extra  € 10,00 berekend.

Prijzen (incl. BTW) gelden t/m 31 december 2019

het verwijderen van eelt dat pijn kan veroorzaken; verwijderen van likdoorns; nagelverzorging door op de juiste wijze knippen en frezen van nagels; behandeling van ingroeiende nagels; het voorkomen en tegengaan van ingroeiende nagels door pedicure Wempe